Contact

400x400 livechat 1

onze huidexperts staan voor je klaar

Heb je een vraag over een product van Dermalogica of ben je niet tevreden over een product of onze service? Neem dan contact op met onze Klantenservice, zij helpen je graag om jouw vraag zo goed en snel mogelijk te beantwoorden. Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 t/m 17.30 uur. 

livechat
op dermalogica.be

email
service @dermalogica.be

telefoonnummer
+31 (076)-5642000

waar kunnen we je mee helpen?

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

  • Je kunt je retour digitaal aanmelden via jouw Dermalogica account. Meldt de retour binnen 14 werkdagen na ontvangst van de order aan. 
  • Onze Customer Service neemt jouw retouraanmelding in behandeling. Zodra deze is goedgekeurd ontvang je van ons een retourlabel in je mailbox.
  • Om in aanmerking te komen voor een retour, dient het product ongebruikt, ongeopend, onbeschadigd en in de originele verpakking te zitten.
  • Enige gebreken of defecten dienen direct na ontvangst van je bestelling gemeld te worden bij onze Customer Service.
  • De Customer Service medewerker voorziet jou, indien akkoord, van een registratienummer wat 30 dagen na afgifte geldig is. Zonder registratienummer kunnen we jouw retour niet in behandeling nemen.
  • Print de e-mail met het registratienummer en ordernummer uit en voeg dit aan de retourzending toe. 
  • Stuur de retour + eventuele gratis ontvangen producten (zoals samples en miniaturen) per post naar het opgegeven adres, het liefst in dezelfde verzenddoos. 
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor een correcte verpakking en de retourkosten zijn voor je eigen rekening. 
  • Na ontvangst neemt de Customer Service je geretourneerde pakket in behandeling (5 - 10 werkdagen).
  • Dermalogica zal na beoordeling automatisch het geld terugstorten op de bankrekening of creditcard waar de betaling mee is voldaan.
  • Een ontvangen retour die niet voldoet aan bovenstaande voorwaarden wordt niet in behandeling genomen of geretourneerd. Echter vormt deze procedure geen beperking voor het uitoefenen van het herroepingsrecht.

Ik wil gebruik maken van het herroepingsrecht

  • Mocht je spijt hebben van je aankoop kun je deze binnen 14 dagen nadat de bestelling bij je bezorgd is  zonder opgave van redenen, herroepen. 
  • De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je of een door jouw aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. 
  • Om je bestelling te herroepen stuur je ons een een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) om ons op de hoogte stellen van je beslissing de overeenkomst te herroepen.
  • Je kunt hiervoor contact opnemen met onze customer service. 
  • Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om je mededeling betreffende jouw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
  • Als je de overeenkomst herroept, ontvangt je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen we je voor de terugbetaling geen kosten in rekening brengen. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen in goede staat hebben terug gekregen. Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van de terugzending komen voor je eigen rekening.
  • Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen. Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van:
    - volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;
    - producten die een beperkte houdbaarheid hebben;
    - producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken;
    - producten die na levering door hun aard onherroepelijk zijn vermengd met andere zaken;
    - Consument kan slechts een beroep doen op het herroepingsrecht indien de zaak en de verpakking zich in originele, onbeschadigde en ongebruikte staat bevinden.     
  • Indien consument zich op het herroepingsrecht beroept en de zaak en de verpakking in originele, onbeschadigde en ongebruikte staat door Dermalogica worden ontvangen is consument slechts de rechtstreekse kosten van het terugzenden van de zaak aan Dermalogica verschuldigd. Worden de zaak en/of de verpakking echter niet in originele, onbeschadigde en ongebruikte staat door Dermalogica ontvangen, dan is consument aansprakelijk voor de hierdoor door Dermalogica geleden en te lijden schade.  
  • Terugzending van de zaken kan geschieden voor rekening van de klant doch niet eerder dan na voorafgaande aanmelding van retourzending bij Dermalogica (customer service). Terugzending geschiedt voor risico van consument. Dermalogica is nimmer aansprakelijk voor enige schade, waaronder begrepen schade ontstaan door diefstal en verlies, die bij terugzending van de zaken is ontstaan.
  • De bedenktijd en het herroepingsrecht van consument zoals omschreven in dit artikel gelden slechts ten aanzien van die zaken waarvan niet in Europese Richtlijnen, Europese Verordeningen of Nederlandse wetgeving is bepaald dat hier geen herroepingsrecht voor geldt.

Ik heb een defect product ontvangen

Wat moet ik doen als ik een huidreactie krijg?

Ik heb een klacht over een product of service

Deel je klacht met ons per mail via service@dermalogica.be. Je ontvangt van ons binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op jouw vraag of klacht. Mocht er geen oplossing gevonden kunnen worden, kun je via de Geschillencommissie Thuiswinkel een klacht/geschil een indienen. Dit kan op de website van de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Wij nemen niet deel aan een geschillenbeslechtingsprocedure.

Waar is mijn bestelling?

In de verzendbevestiging van je bestelling heb je een track&trace code ontvangen, via deze link kun je meer informatie ontvangen over de status van de verzending.

Of stuur een bericht naar customer
service als er nog steeds onduidelijkheden zijn: service@dermalogica.be

Zijn de producten van Dermalogica Vegan?

Ja, al onze producten zijn vegan en dierproefvrij.

Zijn de producten van Dermalogica vrij van microplastics?

Dermalogica maakt geen gebruik van microplastics, zie voor uitgebreide informatie:

Dermatuer Pro B.V.

T. +32 - 27 264 840
E. service@dermalogica.be

Reyndersstraat 30,
2000 Antwerpen - België

BTW nummer: BE0865691841